ПРАВИЛА ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Гарантія не поширюється на вироби, що вийшли з ладу за будь-якої з наступних умов:
- Несанкціоноване обслуговування, ремонт або заміна деталей.
- Пошкодження, спричинені нещасним випадком, включаючи, крім іншого: удар блискавки, пожежу або вплив вологи.
- Несанкціонована зміна оригінальної етикетки або несанкціоноване видалення етикетки.
- Використання виробу не відповідає вимогам умов експлуатації.
- Недотримання вказівок, наведених в інструкції з використання виробу.
- Використання продукції в будь-якій не забезпеченій підтримкою конфігурації.
- Модифікації виробу замовником самостійно з використанням елементів інших виробників.
- Викликані модифікацією оригінального програмного забезпечення або встановленням неоригінального ПЗ недбалого використання.
- Включення до мережі з невідповідною напругою, механічних пошкоджень.
- Якщо недолік може бути усунений замовником самостійно, відповідно до вказівок, викладених у посібнику з експлуатації.
- Якщо недолік є природним наслідком експлуатації (забрудненість, запиленість тощо) або спричинений несправністю деталей, що не підпадають під дію гарантії у разі потрапляння сторонніх рідин, комах, хімічних чи інших речовин.
- У випадках з недоліками роботи обладнання, пов'язаних з незадовільною роботою мережі, зоною її покриття, а також умов ландшафту місцевості або забудовою по закінченні терміну гарантії.